مطالعات فرهنگی و رسانه
مطالعات فرهنگی و رسانه

مطالعات فرهنگی و رسانه

رسانه رسانه

دانلود کتاب



دانلود کتاب

تازه های شبکه
دانلود کتاب توسعه سواد علمی: کاربرد رسانه خبری در کلاس درس
کتاب «توسعه سواد علمی: کاربرد رسانه خبری در کلاس درس» نوشته روث جارمن و بیلی مک­کلون، سال 2007 از سوی انتشارات مک­گراو هیل منتشر شد. کتاب حاضر منبع فوق­العاده­ای از ایده­ها را برای کاربرد رسانه فراهم می­سازد تا آموزش علمی به دانش­آموزان را تقویت کند.
چهارشنبه، 20 شهریور 1392 - 22:15
پیشنهادهای کاربران دانلود کتاب زندگی نامه ی کوروش بزرگ نام کتاب :  زندگی نامه ی کوروش بزرگ نویسنده :  گزنفون زبان کتاب :  پارسی تعداد
سه شنبه، 19 شهریور 1392 - 23:51
دانلود کتاب
دانلود کتاب آموزش عکاسی پیشرفته – جلد ۲
عکاسی در لغت به معنای فن عکاسی و عکسبرداری است و همچنین به عمل و شغل عکاس نیز گفته می‌شود. این هنر در اکثر زبان‌های جهان فتوگرافی خوانده می‌شود که ترکیبی از دو کلمهٔ یونانی فتو به معنی نور و گرافی به معنی ثبت یا نگارش است.


  
جمعه، 8 شهریور 1392 - 15:28
دانلود کتاب
دانلود کتاب مهندسی اجتماعی
مهندسی اجتماعی هنر بهره برداری از رفتارهای آسیب پذیر انسان‌ها برای ایجاد شکاف امنیتی بدون هیچ ظن و گمانی از سوی قربانی است. در راهنمای مطالعه CISSP، مهندسی اجتماعی به این صورت تعریف شده‌است: «مهارتی است که به وسیله شخصی مجهول، برای بدست آوردن اعتماد افراد درون سازمان و تشویق آنها برای ایجاد تغییرات دلخواه در سیستم‌های IT و در جهت دستیابی به حق دسترسی استفاده می‌شود.» همچنین در منبعی دیگر، مهندسی اجتماعی به این صورت تعریف شده‌است: :«مهندسی اجتماعی، تکنیک بدست آوردن اطلاعات محرمانه به وسیله تحریک کاربران مجازاست.»
جمعه، 1 شهریور 1392 - 14:03
دانلود کتاب
دانلود کتاب مصاحبه گری برای رادیو
چاپ دوم کتاب «مصاحبه­گری برای رادیو» نوشته جیم بیمن، سال 2009 از سوی انتشارات روتلج منتشر شد. کتاب حاضر مقدمه­ای جامع بر فنون و مهارت­های مصاحبه رادیویی است و راهنمایی است بر اینکه چگونه سوالات واقعی بپرسیم و چگونه از مصاحبه­شوندگان پاسخ دریافت کنیم، همچنین کتاب حاضر خواننده در کاربرد وسایل ضبط و ثبت، ارائه مصاحبه و ویرایش مصاحبه راهنمایی می­کند. کتاب «مصاحبه­گری برای رادیو» شامل 7 بخش نگاشته شده است که در ذیل فهرست شده است. 
پنجشنبه، 31 مرداد 1392 - 00:33
کتابخانه
دانلود قصلنامه کارگزار روابط عمومی
شماره 29 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی ویژه پانزدهمین سالگرد ارتحال دکتر حمید نطقی در 52 صفحه رنگی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی انتشار یافت.
سه شنبه، 29 مرداد 1392 - 02:28
دانلود کتاب
دانلود کتاب  رسانه ایرانی: تناقض مدرنیته
 غلام خیابانی فارغ‌التحصیل رشته ارتباطات و رسانه‌های جمعی از دانشگاه وست مینستر و استاد مطالعات رسانه‌ای در دانشگاه ساسکس و عضو مدیر شورای موسسه روابط نژادی در انگلستان است. مطالعات وی در زمینه تغییر اجتماعی و رسانه با رویکرد ایران و نژادپرستی و اسلام هراسی در انگلیس است. خیابانی  کتاب «بلگستان» را نیز به رشته تحریر در آورده است.
شنبه، 26 مرداد 1392 - 20:32
دانلود کتاب
دانلود کتاب نکته هایی در باب نویسندگی برای رادیو
ویژگی مهم کتاب نکته هایی در باب نویسندگی برای رادیو اینست که به تمامی همکارانی که در عرصه نویسندگی برای رادیو و رسانه کار می کنند مسیر روشنی را نشان می دهد که هم قابلیت های رسانه را بشناسند و هم از آن خوب بهره برداری کنند.
جمعه، 25 مرداد 1392 - 13:47
دانلود کتاب
دانلود کتاب راهنمای کنترل سیلیس در محیط کار
نام کتاب :  راهنمای کنترل سیلیس در محیط کار نویسنده :  مرکز سلامت محیط و کار زبان
پنجشنبه، 24 مرداد 1392 - 19:05
دانلود کتاب
دانلود کتاب کنترل رسانه ها
نام کتاب :  کنترل رسانه ها نویسنده :  نوآم چامسکی زبان کتاب :  پارسی تعداد صفحه
چهارشنبه، 16 مرداد 1392 - 23:52
دانلود کتاب
دانلود کتاب آداب معاشرت و ارتقاء فن بیان با تلفن همراه
آداب معاشرت و ارتقاء فن بیان با تلفن همراه    نویسنده: ناشناس  موضوع: اجتماعی  تعداد
سه شنبه، 8 مرداد 1392 - 18:18
دانلود کتاب
دانلود کتاب همه چیز در مورد تلویزیون
تلویزیون سامانه‌ای ارتباطی برای پخش و دریافت تصاویر متحرک و صداها از مسافتی دور است. همچنین دستگاه گیرنده در این سامانه، دستگاه تلویزیون نام دارد. امروزه در ایران، به مجموعه فراهم کننده و پخش کننده برنامه‌های تلویزیونی، سیما گفته می‌شود. واژه تلویزیون که از زبان فرانسوی به فارسی راه یافته خود واژه ای دورگه‌است که بخش نخست آن از واژه یونانی تله- (دور) و بخش دوم آن از واژه لاتین ویزیو (دید) گرفته شده‌است. با اینکه در بیشتر زبان‌ها همین واژه تلویزیون (البته با تلفظ‌های بسیار گوناگون) به کار می‌رود برخی زبان‌ها واژه‌های خود را برای این مفهوم دارند.
سه شنبه، 8 مرداد 1392 - 16:57
کتابخانه
کتاب تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات
به گفته یکی از نظریه پردازان تبلیغات، اعتماد یکی از بزرگ ترین مشکلات  تبلیغات به ویژه تبلیغات اینترنتی است. به خصوص در عصر قدرت مشتری...
دوشنبه، 7 مرداد 1392 - 10:34
کتابخانه
خلاصه کتاب روابط عمومی و تبلیغات
نکته اول اینکه دانسته وشناخته ایم که خواه ناخواه در فعالیت های تبلیغی و در کلیت آن بر خلاف روابط عمومی که قناعت محور و اساس است، مؤلفه ترغیب نقش عمده واصلی را ایفاء می کند.
سه شنبه، 1 مرداد 1392 - 01:14
دانلود کتاب
 تبلیغات کارآمد وب سایت
اثری که پیش رو دارید از مجموعه عناوین آموزشی «انجمن کتابخانه های تخصصی و دفاتر اطلاع رسانی» انگلستان می باشد و هدف آن ارائه ی ساده و موجز اطلاع رسانی برای قشر وسیعی از افراد، بخصوص اطلاع رسانان و کتابداران است. در این کتاب سعی نویسنده بر آن است که بطور ساده و موثر، نکات کلیدی در طراحی تبلیغات صفحه ی وب را ارائه کند و در این شیوه ی ارائه، حتی المقدور از زبانی ستده و  عاری از اصطلاحات فنی استفاده کرده است.
چهارشنبه، 26 تیر 1392 - 00:39
کتابخانه
خلاصه کتاب مدیریت روابط عمومی
شهرت روابط عمومی یک سازمان به مقامات ارشد آن سازمان دارد. همچنان که مسؤلیت های اجرایی و اداری و عملکرد مسؤلان و گفتار آنها، زمینة تفسیرها و خلاقیت های عملکرد روابط عمومی است.
سه شنبه، 25 تیر 1392 - 02:22
دانلود کتاب دانلود کتاب هفت خوان ثبت و چاپ کتاب نام کتاب :  هفت خوان ثبت و چاپ کتاب نویسنده :  رضا عباسی نک زبان کتاب :  پارسی تعداد
شنبه، 22 تیر 1392 - 23:59
کتابخانه
کتاب تئوری و عمل در روابط عمومی
کتاب تئوری و عمل در روابط عمومی و ارتباطات اثر استاد میرسعید قاضی یکی از کتاب های با ارزش کاربردی، علمی و تاریخی است که بارها تجدید چاپ شده است.
جمعه، 21 تیر 1392 - 13:34
دانلود کتاب
۱۰۱ عنوان برای ساخت تبلیغات پرفروش
 ژان بقوسیان، بعنوان مشاور بازاریابی و فروش فعالیت می کند. او با ۱۰ سال سابقه در زمینه فروش و انجام مطالعات گسترده و مشاهده سمینارهای افرادی مانند برایان تریسی ، جولی مورگن استرن، جک تراوت و… اقدام به تولید دوره های آموزشی پیشرفته برای مدیران و صاحبان کسب و کار نموده است. او در مجلات معتبر ایران مانند عصرشبکه کارآفرینی و .. مقالاتی در زمینه بازاریابی،کارآفرینی، افزایش فروش و رشد کسب و کار می نویسد.
جمعه، 21 تیر 1392 - 04:59
دانلود کتاب
 ۱۱۰۰ لغت پرکاربرد در اخبار انگلیسی
در پی سالها جستجوی مداوم در اینترنت، به منابع جالبی دست یافته ائیم که این منابع میتوانند سرعت زبان آموزان را در رسیدن به سر منزل مقصود تا حد قابل توجهی افزایش دهند. کتابی که پیش رو دارید مجموعه معروف ۱۵۰۰ لغت کلیدی است که ۴۰۰ لغت آن بدلیل سادگی بیش از حد حذف شده اند. برای تمام این لغات هم ترجمه انگلیسی و هم ترجمه فارسی وجود دارد که در ترجمه فارسی نیز معنی دقیق کلمه ( آنگونه که مد نظر منبع بوده ) آورده شده است.
جمعه، 21 تیر 1392 - 04:56
دانلود کتاب
دانلود پایان نامه بررسی وزارتخانه های ایران از لحاظ تکنولوژی های کاربردی روابط عمومی الکترونیک و ارایه یک مدل EPR بومی
بررسی وزارتخانه های ایران از تکنولوژی های کاربردی روابط عمومی الکترونیک و ارایه یک مدل EPR بومی
جمعه، 7 تیر 1392 - 11:20
دانلود کتاب
دانلود کتاب روزنامه نگاری حرفه ای
روزنامه نگاری حرفه ای کمال گراست؛ اما کمال پذیر نیست. کمال گراست، چون ذات این حرفه رو به تعالی و کمال است. کمال پذیر نیست چون هر خبر، هر مصاحبه، هر گزارش و هر مقاله روزنامه نگارانه، حادثه و ماجرایی تازه است که مهارت و برخوردی تازه می طلبد.
جمعه، 7 تیر 1392 - 11:12
دانلود کتاب
دانلود کتاب راهنمای استفاده از فیس‌بوک برای والدین
مطالب این کتاب به گونه‌ای طراحی شده است تا به شما کمک کند ماهیت و طرز استفاده ایمن از سایت فیس‌بوک را به خوبی فرا گیرید. با خواندن این کتاب، اطلاعات شما در این زمینه بهتر خواهد شد و قادر خواهید بود به نحو موثرتری با کاربران جوان فیس‌بوک، ارتباط برقرار کنید.
چهارشنبه، 5 تیر 1392 - 16:58
دانلود کتاب
دانلود کتاب «ارتباطات سیاسی در دموکراسی مابعدنوگرایی: چالش در تفوق سیاسی» - به زبان انگلیسی
این کتاب مجموعه ای از مقالات است که به بررسی ارتباطات سیاسی در دموکراسی معاصر بر مبنای پژوهش­های تطبیقی می­پردازد. این مقالات نگرش جدید و شواهد تجربی نو در بازنمایی عمومی سیاست­های رسانه­ای فراهم می­آورد. کتاب حاضر در قالب سه فصل شامل 15 مقاله نگاشته شده است که در ذیل فهرست شده است:
جمعه، 31 خرداد 1392 - 21:11
دانلود کتاب
دانلود کتاب شیوه سخنرانی مؤثر و فن بیان
اعتراف هزاران نفر درباره سخنرانی چنین بوده است : موقعی که از من خواسته می شود سخنرانی کنم چنان دست و پایم را گم می کنم و دچار ترس می شوم که قادر نیستم درست فکر کنم، درست حواسم را جمع کنم و درست به یاد بیاورم که میخواستم چه بگویم. من می خواهم اعتماد به نفس داشته باشم و بتوانم در حالی که جلوی جمع ایستاده ام، فکر کنم.
جمعه، 31 خرداد 1392 - 10:57
دانلود کتاب
دانلود کتاب کسب و کارهای مشتری مدار و فرا مشتری مدار
عده ی بسیاری زیادی از مدیران ایرانی با اغفال شدن توسطِ شعار “همیشه حق با مشتری است” کسب و کار خودشان را به خطر انداخته اند و عده ی زیادی از آنها امروزه دیگر در بازار حضور ندارند. مشخص نیست اولین بار شعار بی پایه و اساس همیشه حق با مشتری است از دهان چه کسی و در کجا خارج شده است اما هر کسی اولین نظریه پرداز همیشه حق را به مشتری دادن بوده است قطعاً خودش در هیچ کسب و کار و بازاری حضور عملی و اجرایی و تصمیم گیرنده نداشته است و تنها با خارج از گود نشستن دستور می داده است!؟
چهارشنبه، 29 خرداد 1392 - 01:15
دانلود کتاب
دانلود کتاب پیمایش رضایت مشتری
پیشرفت روز افزون علوم و تکنولوژی در جهان،رقابت بسیار پیچیده و تنگاتنگی را برای حضور و پایداری در صحنه ی اقتصادی و سیاست به ارمغان آورده است و سازمان ها و بنگاه های اقتصادی برای توفیق بر رقیبان و حذف آنان از صحنه ی رقابت و بعضاً اهداف انسان دوستانه،دائماً در حال سنجش موفقیت خود از طریق جلب رضایت مشتری می باشند.
چهارشنبه، 29 خرداد 1392 - 01:09
دانلود کتاب
دانلود کتاب خودسانسوری قبل از سانسور
مجموعه هفت قصه کوتاه در قالب طنز تلخ می باشد ، در مقدمه ی کتاب نویسنده که دچار خودسانسوری است ، نویسنده برای ذهن خود نام قصه گمنام را بر می گزیند و حتی به نام او یک آدرس ایمیل می سازد… در ادامه قصه هایی که بیشتر مضامین اجتماعی دارند روایت می شوند ، اولین قصه از این مجموعه ،” مردی که پیغامی داشت ”می باشد …
چهارشنبه، 22 خرداد 1392 - 21:49
دانلود کتاب
دانلود کتاب/ آموزش فن بیان، گویندگی و روابط عمومی
یادمان باشد تمام ادیان با ارتباط آغاز شد . تعالی ادبیات هر سرزمینی با ارتباط میسر شد حتی خداوند به پیامبر می فرماید ( اقرا باسم ربک لذی خلق ، بخوان بنام پروردگارت.. ) ، اما در همین برهه حساس زندگیمان تصور می کنم دچار نوعی خلا ارتباط گفتاری و بیانی شده ایم آدم های ماشین گونه ای که می رویم و می آییم و هر کاری می کنیم بجز یک ارتباط گفتاری بی پیرایه و صمیمی ، به هر تقدیر قصد دارم با استعانت از درگاه احدیت تلاش کنم تا شما عزیزان به این مقوله نگاهی متفاوت و کارآمد داشته باشید. این کتاب یکی از کامل ترین کتب آموزش فن بیان و گویندگی با بیش از ۲۶۰ صفحه می باشد.
سه شنبه، 21 خرداد 1392 - 18:07
دانلود کتاب
پاورپوینت/ بازاریابی بین‌المللی
هدف،‌ آشنایی با فرآیند بازاریابی بین‌المللی و تفاوت آن با بازاریابی داخلی است. همچنین کمک می‌کند تا عضو بهتر و موفقتری در بازاریابی بین‌المللی باشد. این هدف از طریق تهیه‌کردن اطلاعات در مورد اینکه چه اتفاقی در بازار بین‌المللی می‌افتد و با کمک آن‌ها در انتقال دانش در زمینه معاملات تجاری موفق به انجام می‌رسد.
سه شنبه، 21 خرداد 1392 - 17:49

صفحه بعد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.