مطالعات فرهنگی و رسانه
مطالعات فرهنگی و رسانه

مطالعات فرهنگی و رسانه

رسانه رسانه

شکار لحظه عکاس ازهاشمی‌رفسنجانی


  شکار لحظه عکاس ازهاشمی‌رفسنجانی

حضور هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت در مراسم سالگرد آیت الله صالحی مازندرانی در شهر شیرگاه مازندران

ارسال پاسخ اتوماتیک در ایمیل یاهو

ارسال پاسخ اتوماتیک در ایمیل یاهو



 

ارسال پاسخ اتوماتیک در ایمیل یاهو

 

قطعاً زمان هایی پیش خواهد آمد که به دلیل مسافرت یا تعطیلات کاری به ای میل خود دسترسی نداشته باشید. این تاخیر چندروزه در مطالعه ای میل ها و ارسال پاسخ می تواند به قیمت رنجیده شدن دوستان یا از دست رفتن فرصت های کاری تمام شود. Vacation Response به عنوان یک پاسخگوی اتوماتیک به تمامی ای میل های دریافت شده پاسخی مناسب خواهد داد و از ارسال کننده آنها به واسطه عدم دسترسی شما به صندوق پستی تان پوزش خواهد خواست.


روش کار بسیار ساده است:

بر روی Options از ناحیه بالا و سمت راست صفحه اصلی ای میل خود کلیک کرده و از منویی که ظاهر خواهد شد گزینه Mail Options را انتخاب کنید. از سمت چپ صفحه ظاهرشده گزینه Vacation Response را انتخاب کنید. در صفحه ای که ظاهر خواهد شد گزینه Enable auto response during your vacation را فعال کرده، تاریخ شروع زمان پاسخگویی خودکار را در قسمت Auto respond from و تاریخ پایان زمان پاسخگویی خودکار را در قسمت up until وارد کنید. در مقابل هر کدام از این گزینه ها، کادر اول برای وارد کردن ماه، کادر دوم برای وارد کردن روز و کادر سوم برای وارد کردن سال در نظر گرفته شده است. در قسمت Generic Response متنی را که مایلید در پاسخ به ای میل های دریافتی به صورت اتوماتیک ارسال شود، درج کنید. این پاسخ می تواند اعلام وصول ای میل و قولی برای مطالعه و پاسخ به آن پس از بازگشت از تعطیلات باشد. در صورت تمایل می توانید در قسمت Special Response پیغامی را به صورت اختصاصی برای ای میل های مورد نظرتان درج کنید. در پایان روی گزینه Save Changes در بالای صفحه کلیک کنید.

منبع:آفتاب

  
ادامه مطلب ...

نظریه های ارتباط جمعی


 

نظریه های ارتباط جمعی

در این اینجا فقط سه دسته از نظریه های ارتباطات را مورد ارزیابی قرار می دهیم: 1- نظریه های تاثیر ارتباطات جمعی 2- نظریه های هنجاری 3- نظریه های انتقادی دسته اول: نظریه های تاثیر ارتباطات جمعی
در مورد میزان و نحوه تاثیر وسایل ارتباطات جمعی نگرش های متفاوت و متضادی، بیان شده است. که با توجه به دیدگاه مک کوئیل تاثیر وسایل ارتباط جمعی یا مطبوعات را می توان به سه دوره تقسیم کرد :
دوره اول : دوره تاثیرات مطلق رسانه ها (قدرت مطلق رسانه ها)- دوره نظریه تزریقی یا گلوله ای (تبلیغات سیاسی در آلمان به رهبری گوبلز) دوره دوم : دوره تاثیرات محدود رسانه ها - نظریه دو مرحله‌ای ارتباطات یا نظریه استحکام – موضوع و را در همین راستا « انتخاب مردم» مفهوم رهبران فکری در این دوره مطرح می شود و لازاراسفلد کتاب می نویسد . دوره سوم : دوره اثرهای متعادل رسانه ها ، در اواسط دهه 80 پژوهشگران از کارکرد دوره اثرهای محدود رسانه ها ناامید شدند و به اثرهای متعادل رسانه ها روی آورند . نظریه استفاده و خشنودی و نظریه برجسته سازی در این دوره حاکم است .


مرحله اول: دوره تاثیرات مطلق رسانه ها
1- نظریه سوزن تزریقی(گلوله جادویی)



ادامه مطلب ...

سایبر CyberSpace



 فضای سایبر چیست | CyberSpace

فضای سایبر “CyberSpace” عبارتی است که در دنیای اینترنت، رسانه و ارتباطات بسیارشنیده می شود. به نظر می رسد بکارگیری این اصطلاح در این زمینه و برای ارجاع به امور فنی به آن رنگ و بویی صرفا فنی و مکانیکی داده باشد. ملاحظه دقیق تر این اصطلاح نشان می دهد که این واقعیت، وجوه و جنبه های متنوعی از جمله خصلت های روانشناختی قابل توجه نیز دارد.

در منابع موجود آمده است که :

واژه سایبر از لغت یونانی Kybernetes به معنی سکاندار یا راهنما مشتق شده است. نخستین بار این اصطلاح “سایبرنتیک” توسط ریاضیدانی به نام نوربرت وینر Norbert Wiener در کتابی با عنوان “سایبرنتیک و کنترل در ارتباط بین حیوان و ماشین” در سال ۱۹۴۸ بکار برده شده است.
ادامه مطلب ...