مطالعات فرهنگی و رسانه
مطالعات فرهنگی و رسانه

مطالعات فرهنگی و رسانه

رسانه رسانه

صداقت و بی طرفی در امر خبررسانی

صداقت و بی طرفی در امر خبررسانی مقوله ای بسیار مهم است

به گزارش فر نیوز معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گفت: رسانه ها رکن چهارم دموکراسی هستند و باید کمک کنند تا فضای کشور به سمت توسعه و پیشرفت برود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ دکتر هدایت حاتمی در بازدید از دفتر ایسنای کرمانشاه، افزود: صداقت و بی طرفی در امر خبررسانی مقوله ای بسیار مهم است که رسانه ها باید به آن توجهی ویژه داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: از کلیه رسانه ها و خبرنگاران استان انتظار داریم مجموعه مدیریتی استان کرمانشاه را در انجام کارها کمک کرده و با ارائه ارزیابی های منصفانه استان را به سمت توسعه سوق دهند.

وی ادامه داد: ایجاد فضای خوب برای استان وظیفه ای است که از عهده رسانه ها بر می آید و انتظار است رسانه ها از پرداختن به موضوعات جزیی و بی ارزش خودداری کنند، چرا که بعضی از مواقع رسانه ها یک موضوع جزیی را خیلی بزرگ کرده و به خاطر آن ‘چهره استان برای سرمایه گذاران و گردشگران ناخوشایند و نامطلوب می شود.

دکتر حاتمی خاطرنشان کرد: انتظار است رسانه ها اخبار امیدوارانه برای مخاطبین تولید کنند. ضمن اینکه از نقد منصفانه هم استقبال می کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: از آنجایی که مطبوعات بیشتر اخبار خود را از خبرگزاری ها تهیه می کنند، بنابراین خبرگزاری ها وظیفه مهمی دارند.

وی در ادامه اظهارکرد: نیازمند تحول اداری در استان هستیم که در این راستا طی چند ماه اخیر کارهای خوبی انجام شده و برنامه های خوبی نیز داریم.

وی با اشاره به عملکرد مثبت خبرگزاری ایسنا، تصریح کرد: اعتماد مخاطبین به اخبار ایسنا بالاترین سرمایه این رسانه است.


  


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.